:format(jpeg))
Partnerlus hubasuse ja valguse kvaliteedi tagamiseks
Coffee Fellows võrdlusprojektLumories.pro toetab Saksamaa suurima kohvikuketi ettevõtte filosoofiat õige valgustusega ja sillutab teed pikaajalisele partnerlusele. Individuaalsete valguslahendustega loob Lumories.pro kutsuva atmosfääri, mis peegeldab keti brändi väärtusi ja pakub külalistele erilise heaolutunde. Lisaks esteetilisele komponendile rõhutab ettevõte energiatõhusust, jätkusuutlikkust ja funktsionaalsust - tegureid, mis on kohvikuoperaatori edu ja tulevase elujõulisuse seisukohalt määrava tähtsusega. Tulemuseks on valgustuskontseptsioon, mis mitte ainult ei rõhuta brändi identiteeti, vaid pakub töötajatele ka meeldivat töökeskkonda.
Klient
- Coffee Felllows GmbH
- Suurim kohvipoodide kett Saksamaal
- 238 kauplust, 1 hotell, 3 filiaali Aasias
Eesmärgid
- Paindlikkus tänu valgusallikate vahetatavusele
- Ökoloogiline kontseptsioon läbi LED-tehnoloogia kasutamise
- Ettevõtte identiteeti toetava valguse kvaliteet ja intensiivsus
Tulemused
- CRI > 90, soe valge valgus 2700 kelviniga
- Tööstusliku väljanägemisega sobivad lambid
- Pikaajaline, siduv partnerlus valitud kaupade pideva kättesaadavusega
:format(jpeg))
Esialgne olukord
Coffee Fellows on Saksamaa suurim kohvipoodide kett, mille tunnete ära rongijaamadest, lennujaamadest, teenindusjaamadest, kaubanduskeskustest ja meie kesklinnade jalakäijate tsoonidest. Praegu tegutseb Coffee Fellows nime all 269 kohvikut ja nende arv kasvab pidevalt. Alates 2019. aastast on olnud isegi 3 filiaali Mongoolias ja nüüd on edukalt käimas ka hotell Dortmundis. Kogu selle kasvu tõttu vajas frantsiisiettevõte usaldusväärset partnerit uute filiaalide laiendamiseks ja olemasolevate kaupluste hooldamiseks.
Selleks on vaja tugevat partnerlust, mis pakub usaldusväärset ja kliendi vajadustele kohandatud teenust, samuti partnerlust, mis mõistab kliendi missiooni ja täidab seda õige tootevalikuga.
:format(jpeg))
Projekti elluviimine
Lampenwelt Professional vastas neile nõuetele kahes osas. Ühest küljest teenib Lumories.pro oma valikuga ettevõtte stiili ja toetab õige valgusvalikuga kliendi kontseptsiooni: "Tunne end kodus". Seda seetõttu, et valguse poolt loodud atmosfäär on väga oluline vahend hubase atmosfääri loomiseks avalikus kohas. Näiteks "Cozy Light" on kasutusel kõikides kauplustes. CRI > 90 ja 2700 kelvinit, see annab kauni, sooja valge valguse, mis kutsub teid veetlema.
:format(jpeg))
Tulemus
Tänu meie Lumories.pro laiale valikule ei ole stiili osas mingeid piiranguid. Leiame alati iga kliendi jaoks õige lahenduse ning lisaks valgustitele kohandame ka lambid ja valguse vastavalt kliendi eesmärkidele. Kõikides Coffee Fellows'i filiaalides õnnestub ka valgustus, mis tugevdab kliendi jaoks heaolutunnet ja loob hubase koha, kus on kodune tunne. Et tagada ettevõtte kultuuri ja disaini järjepidev toetamine, hoolitseme selle eest, et iga kauplus oleks varustatud samade lampide ja valgustitega - ükskõik, kus ja millal!
Kokkuvõte
Selline partnerlus sillutab meile teed teenuse ümbermõtestamiseks. Pikaajaline partnerlus on ideede ja tulevikku suunatud koostöö kasvulava, millest mõlemad pooled saavad kasu. Valgus on meie kirg ja sellistes projektides näeme iga kliendi puhul, kes lõõgastub ja naudib oma jooki Coffee Fellows'is, et meie töö võib teha suuri muutusi, isegi kui see on vaid üks tass kohvi juures veedetud tore hetk.



































